NOVÁČIK ZATIAĽ IBA FASOVAL

05.09.2012 10:33

 

NÁVRAT NEBÝVA JEDNODUCHÝ

ODIŠLI NA BRIGÁDU - ČAKAJÚ NA POTKNUTIE

Zaujímavá dvojica obstará jeden zo zápasov 4. kola III. A triedy

ObFZ Prešov. Domáci ŠK Svinia je stále bez bodu, TJ Družstevník

Šarišské Bohdanovce ešte žiaden nestratili. V Svinnej „oživili“

futbal po dvadsiatich rokoch, nuž toto mužstvo nie je iba nováčikom

najnižšej okresnej súťaže, ale v kategórii dospelých aj v štruktúrach

zväzu. „Trikrát sme vysoko prehrali, on ťažkú hlavu si z toho

nerobíme. Sme úplne na začiatku, zbierame skúsenosti a 

odvahu.Možno nezískame v jeseni ani bod, možno sa

pošťastí jeden,no urobíme všetko pre to, aby bola jar iná –

oveľa úspešnejšia,“ dal sa počuť hrajúci asistent trénera

Miroslav Miščák. Nepríjemnosti ichstretli tesne pred začiatkom

sezóny: „Máme 24 registrovaných hráčov.Lenže pred prvým

kolom odišli šiesti zo základnej zostavy na brigádu do

zahraničia a po nich ďalší dvaja. A tak museli hrať ostatní.

A verte mi, niektorých sme museli učiť základy futbalovej

abecedy ako malých žiačikov na prvom tréningu. No

nesťažujemesi, sme radi, že sme sa nám podarilo v našej

peknej obci obnoviťtradíciu tohto športu. Dokončujeme

ihrisko, ktoré nám budúmnohí závidieť. Neberte to ako

samochválu, ja by som pokojnedoprial také všetkým v 

prešovskom okrese.“ M. Miščák, mimochodom, nie je iba

funkcionárom, no v 52 rokoch sa postavil medzi žrde.

„Brankárska jednotka sa nám zranila, nuž som si trúfol.

Dal som si vyrobiť dres s aktuálnym číslom. V Chmeľove s

a ma miestne deti pýtali – ujo koľko máte rokov? Odpovedal

som, že toľko, aké mám číslo na chrbte. V mužstve so mnou

hráva aj môj syn Michal a čoskoro k nám pribudne ďalšia

dvojica.Vybavujeme registračku pre 49-ročného Petra

Martona, ktorý sa tak pridá k svojmu synovi Michalovi,“ 

prezradil pikošky jeden z tých, ktorí po dvoch desaťročiach „

oživili“ futbal v Svinnej. V Šarišských Bohdanovciach sa chystajú

na zápas (hrá sa v nedeľu od 13.30 na ihrisku v Kojaticiach) ako

na každý iný. Súpera, ako sa vyjadril prezident klubu Vladimír Janitor,

nepodceňujú. „Deväť bodov sme získali v troch domácich

ystúpeniach. Teraz hráme prvýkrát vonku, nuž, aj to preverí našu

skutočnú silu. Nastúpime v  najsilnejšom zložení. Samozrejme,

víťazstvo poteší. A potichu dúfame, že Dulová Ves zakopne a 

my sa vrátime na čelo tabuľky.“